21:09
Психолого-педагогічний консиліум по адаптації учнів 1-х класів

 Початок навчання в 1-му класі найважливіший, найяскравіший, складний і відповідальний етап у житті кожної дитини. Адже відбувається дуже багато змін. Це не лише нові умови життя та діяльності, цей нові контакти, нові відносини, нові обов’язки.

Змінюється соціальна позиція: був просто дитиною, тепер став школярем.

Змінюється соціальний інститут навчання і виховання: не садочок чи бабуся, а школа, де навчальна діяльність стає основною, обов’язковою, соціально значущою та оцінювальною, такою, що розширює права та обов’язки дитини, її відносини з навколишнім середовищем.

Змінюється життя дитини: усе підпорядковується навчанню, школі,  шкільним справам, а не іграшкам.

Сучасний освітній простір вимагає компетентнісного підходу до організації навчальної діяльності молодшого школяра, що передбачає подальше впровадження особистісно зорієнтованого навчання.

Ефективне виконання вимог Державного стандарту початкової освіти, програмових вимог – можливе лише за умови реалізації принципів поступовості та наступності між дошкільною і початковою ланкою освіти. Урахування її рівня готовності до навчання у 1-му класі сприятиме її комфортній адаптації, знизить ризик перехідного періоду. Саме тому корисно детально вивчати програми, за якими працюють дошкільники. Програми дошкільної освіти складено відповідно до вимог Закону України «Про дошкільну освіту», які передбачають обов’язковість дошкільної освіти, Базового компоненту дошкільної освіти в Україні та узгоджені з Державним стандартом початкової освіти.

Ефективність вирішення проблеми наступності зумовлена як підготовкою дітей до школи, так і організацією навчання і виховання у 1-му класі, яке має відповідати віковим особливостям дітей і полегшувати процес їх адаптації до шкільного життя.

Як же забезпечити благополуччя входження дітей в нову для них атмосферу діяльності? Як пом’якшити можливі стреси шкільного навчання, що виникають у шестирічок? Щоб зрозуміти світ очима шестирічної дитини, щоб допомогти їй пристосуватися до нових умов та запобігти виникненню можливих труднощів у навчанні і спілкуванні, поведінці ми провели 6 листопада консиліум «Адаптація першокласників».

На консиліумі виступили ЗДНВР Дячук І.В. «Співпраця школи з дитячим садочком», практичний психолог Грибок О.В. «Адаптація першокласників», класоводи Демчук А.М. та Кушнір Н.П. підготували детальні психолого-педагогічні характеристики на учнів 1-А та 1-Б класів.

На консиліум були запрошені завідувач дитячого садка №2 Собчук О.В. та вихователь старшої групи. У ході консиліуму були вироблені пам’ятки для вчителів 1-х класів і батьків.

Переглядів: 1117 | Додав: dubno-school7 | Теги: адаптація учнів 1 класу, консиліум | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
close