13:22 Фестиваль творчих уроків | |
У листопаді у Дубенській ЗОШ I-III ст. №7 пройшов фестиваль творчих уроків у номінаціях : Захист Вітчизни, основи здоров’я, географія. У рамках цього фестивалю пройшли у школі міські методичні об’єднання. 20 листопада відбулося методичне об’єднання вчителів природничих дисциплін. Було проведено інтегрований урок з географії та біології « Подорож Африкою» у 7 кл. «Унікальність і неповторність рослинного і тваринного світу». Урок провели вчитель біології – Антонюк Т.В., та вчитель географії Ткачук О.О. Проведений урок був побудований у вигляді подорожі. Клас було поділено на 4 групи, кожна група мала випереджуюче завдання. I гр.- складала карту « Той що не боїться холоду», II гр.- готувала візитну картку Африки, IIIгр. – презентацію « Видатні місця Африки», IV гр. – розробила пам’ятку туристу. В ході проведення уроку відбувалися зупинки на станціях: « Дослідники», «Фотоспостереження», « Видатні місця», « Памятка туристу». Було використано прийом фішбоун, та картки самооцінювання, смайли, розсипанні слова. На завершення уроку була проведена вікторина « Цікава Африка», за результатами якої кожна группа отримала грамоту. Було підведено підсумки та аналіз реалізації поставленних цілей та очікувань. В цей день проведено інтегрований урок основи здоров’я, музика, фізичне виховання, вчитель Тимощук Т.М., Горбачук А. В. у 8 кл. « Оздоровчі системи». Показник добробуту суспільства – здоров’я. Особлива увага молоді, бо вони - наше майбутнє. Тому і обрали тему : «Оздоровчі системи». На початку уроку розглянули термін за допомогою сенкану. Основна частина була спрямована на визначення проблеми, котрій присвячений тренінг, пошук щляхів її розвязання. Розпочався урок з музичного вітання. На уроці були озвучені найцікавіші складові оздоровчих систем: дельфінотерапія, каністерапія, лікування кольором, фунгіотерапія, аюрведу і йога. Потім обєднавшись у групі, діти включились у активний пошук шляхів розв’язання теми, щоб пізніше надати потрібні інформацію один одному (взаємодія). Активно працювали 5 груп: харчування, рух, режим, загартовування, гігієна. Під час представлення груп всі відчули красу українського танцю, української вишиванки (під звучання пісні « Вишиванка» всі імітували музично-ритмічними рухами вишивання. На урок фізичної культури учнів запросив Андрій Володимирович, запропонувавши учням оздоровчу розминку. Всім було комфортно. Так непомітно ми ввійшли в блок розвитку практичних навичок. По квіткому лабіринту під звук музики Йоганна Баха (музикотерапія) учні ввійшли до класу, де потрапили в оздоровчий салон «Зеленої планети». Їм була запропонована « Музична дієта». І так ми підійшли до кульмінаційного моменту уроку. Поскільки лікують людину не «муміфіковані» диски , а жива музика, то звучала записана музика на роялі у виконанні Тимощук Т.М. Сеанс - оздоровлення завершився і передує прощанню оцінка-аналіз уроку. Протягом всього уроку був використанний ще один елемент оздоровчої системи (лікування кольоромм – зеленим). І наостанок, діти прослузали повчальну притчу «Про краплю». 14 листопада був проведений урок Захист Вітчизни «Основи самооборони» 10 клас (вчитель Канюк П.М.). Мета заняття : 1.Формування військово- прикладних навичок захисту від захватів та ударів противника; 2. Виховання впевненості у власних силах; 3. Розвиток вольових якостей. Урок розпочався із підготовчої частини (стройове тренування). Петро Миколайович розповів учням про історію хортингу (вид спортивних єдиноборств). Було підготовлено презентацію, перегляд відео. У ході практичної частини учні навчалися базовим прийомам звільнення від захвату.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |