Збереження та зміцнення морального, фізичного та психічного здоров’я вихованців є одним з першочергових завдань загальноосвітньої школи. Стрижнем усієї педагогічної роботи в цьому напрямі є особисте ставлення вчителя та вихователя до збереження та зміцнення здоров’я школярів і формування в них позитивної мотивації щодо здорового способу життя. Саме від учителя початкових класів та вихователя ГПД залежить, чи впаде зерно турботи про своє здоров’я в душу дитини та як зробити так, щоб це зерно проросло й у майбутньому дало щедрий урожай. Відповідальне ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих закладають вчителі та вихователі ГПД нашої школи. 18 березня у нашому навчальному закладі відбулось міське методичне об’єднання вихователів ГПД щодо впровадження здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховний процес. Насичена та цікава програма цього дня не залишила байдужими ні дітей, ні вихователів. Учнів 1-го класу вихователь Ткачук О.О. запросила до «Казкової та несподіваної Спортландії». Це була спортивна година з участю казкових героїв, де вихованці вправлялися в швидкості, витривалості, зібраності, активності. Увазі дітей та гостей були запропоновані рухливі ігри, ігри-естафети, цікаві завдання, ритмічні вправи з елементами танцювальної гімнастики. Після проведення спортивної години відбулась теоретична частина методичного об’єднання. Де вихователі шкіл міста Бережко Н.Л. та Ткачук Н.М. у своїх виступах-презентаціях «Впровадження здоровя’зберігаючих технологій у навчально-виховний процес» та «Здоров’язберігаючі аспекти організації роботи в ГПД» поділились досвідом щодо впровадження технологій на заняттях в ГПД. |