10:56 Педагогічна рада | |
7 травня в Дубенській ЗОШ I-III ступенів №7 пройшло засідання педагогічної ради – дискусії «Розвиток фахової компетентності педагога як умова формування компетентнісного випускника». Заступник директора з навчально-виховної роботи готувала педагогічну раду. Ірина Василівна ознайомила присутніх з питанням «Компетентний педагог – який він». Працювали три групи вчителів: I - молоді і малоосвідчені, II – стаж роботи до 20 р., III – найдосвідченіші. У підготовці до педагогічної ради всі мали бути готовими до обговорення наступних питань:
Дячук Ірина Василівна керувала дискусією. Підводила колег до обговорення питань: «Від чого залежить педагогічна діяльність молодого вчителя» – поділилась досвідом Леонова О.П. та Пащук О.С. «У чому полягає педагогічна майстерність» – ділилася досвідом Росоловська Л.Ф. «Роль вчителя у підвищенні якості уроку, формування компетентного випускника» – ми почули від Руденко І.Г. «Про педагогічну техніку» – найголовнішу складову педагогічної майстерності вчителя розповіли Жабчик А.Є., Навозняк Г.Д. Про самоосвіту вчителя розповіла малодосвідчений педагог, але дуже відповідальна і творчо працююча вчителька Пащук О.С. У групах вчителі працювали над завданням «У школі є вакансія вчителя. Які кваліфікаційні вимоги для бажаючих працювати ви б висунули?» Складали і модель випускника – як творця власного життя. Члени творчої групи, яка працювала у школі вже 2 роки «Інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу в контексті сучасної парадигми освіти» поділилися своїми напрацюваннями і підготували методичний бюлетень Стецюк А.В., Сухолейстер Л.О., Горбачук С.А., Короляк М.М., Заблоцька І.І., Ткачук О.О. По завершенню педагогічної ради Ірина Василівна запропонувала вправу «Портрет на згадку» ( кожен на аркуші записує своє прізвище і передає по колу. На цьому аркуші інші записують професійні риси, за які цінують колегу. Якщо виникають утруднення, передавайте далі. Ці аркуші залишаються вам на згадку). | |
|
Всього коментарів: 0 | |