10:56
Педагогічна рада

      7 травня в Дубенській ЗОШ I-III ступенів №7 пройшло засідання педагогічної ради – дискусії «Розвиток фахової компетентності педагога як умова формування компетентнісного випускника». Заступник директора з навчально-виховної роботи готувала педагогічну раду. Ірина Василівна ознайомила присутніх з питанням «Компетентний педагог – який він». Працювали три групи вчителів: I -  молоді і малоосвідчені,  II – стаж роботи до 20 р., III –  найдосвідченіші.

              

         У підготовці до педагогічної ради всі мали бути готовими до обговорення наступних питань:

  1. Що таке педагогічна майстерність?
  2. Який він педагог – майстер?
  3. Чи фахова компетентність впливає на формування компетентного випускника?
  4. Досвідчений учитель і педагог-майстер – це одне й те саме?

Дячук Ірина Василівна керувала дискусією. Підводила колег до обговорення питань:

     

«Від чого залежить педагогічна діяльність молодого вчителя» – поділилась досвідом Леонова О.П. та Пащук О.С.

«У чому полягає педагогічна майстерність» – ділилася досвідом       Росоловська Л.Ф.

«Роль вчителя у підвищенні якості уроку, формування компетентного випускника» – ми почули від Руденко І.Г.

«Про педагогічну техніку» – найголовнішу складову педагогічної майстерності вчителя розповіли Жабчик А.Є., Навозняк Г.Д.

Про самоосвіту вчителя розповіла малодосвідчений педагог, але дуже відповідальна і творчо працююча  вчителька  Пащук О.С.

   

         У групах вчителі працювали над завданням «У школі є вакансія вчителя. Які кваліфікаційні вимоги для бажаючих працювати ви б висунули?»

      

         Складали і модель випускника – як творця власного життя.

         Члени творчої групи, яка працювала у школі вже 2 роки «Інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу в контексті сучасної парадигми освіти» поділилися своїми напрацюваннями і підготували методичний бюлетень Стецюк А.В., Сухолейстер Л.О., Горбачук С.А.,   Короляк М.М., Заблоцька І.І., Ткачук О.О.

       

         

         По завершенню педагогічної ради Ірина Василівна запропонувала  вправу «Портрет на згадку» ( кожен на аркуші записує своє прізвище і передає по колу. На цьому аркуші інші записують професійні риси, за які цінують колегу. Якщо виникають утруднення, передавайте далі. Ці аркуші залишаються вам на згадку).

           

Переглядів: 380 | Додав: dubno-school7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
close