Перехід учнів з початкової школи в середню справедливо вважають кризовим періодом. Багаторічні спостереження педагогів і шкільних психологів свідчать про те, що цей перехід неминуче пов’язаний зі зниженням успішності, хоча б тимчасовим. Учню, який звик до певних порядків початкової школи, необхідний час, аби пристосуватися до нового темпу й стилю життя.
Чи можна уникнути серйозних проблем із навчанням під час переходу в середню школу? Досвід підтверджує, що можна. Але для цього необхідно врахувати всі чинники, що впливають на якість навчання в п’ятому класі.
Ці та інші питання ми піднімали 6 листопада на консиліумі по 5-х класах. Заступник директора з навчально-виховної роботи Дячук І.В. розпочала консиліум із вступу «Розвивальне навчання: проблеми наступності». Її виступ продовжили класні керівники 5-х класів Чудак Л.О. та Джаган Е.Д. давши розгорнуті характеристики на клас. Їх доповнювали вчителі, що читають у 5-х класах, медсестра, класоводи. Практичний психолог Грибок О.В. підготувала виступ «Психолого-педагогічне забезпечення процесу адаптації учнів 5-х класів». Підсумок підвела ЗДНВР Дячук І.В., вручивши пам’ятки класним керівникам, вчителям 4-х класів, батькам п’ятикласників. |