Математика безмежно різноманітна і міститься в усьому.
2020 – 2021 навчальний рік оголошено Роком математики в Україні, з метою привернути увагу всього суспільства для розвитку математичної грамотності.
Одним з пунктів плану роботи школи, заплановано:
-провести декаду уроків математики, інформатики.
Уроки пройшли під гаслом «Лиш тим, хто доводить, міркує, шукає, математика у світ двері відкриває…».
В рамках декади надзвичайно цікавий урок провела Кушнір Н.П. в 3 – Б класі «Усний рахунок. Ознаки подільності на 2, 5, 10. Множення числа на 100 і 10».
Під час проведення уроку спостерігався розвиток і формування ключових компетентностей (навчання впродовж життя, ініціативність і підприємливість – учні заробляли гроші на уроці).
Учні знайомились з ознаками подільності на 2, 5, 10, виховували культуру оформлення письмових робіт. Працювали в групах, парах.
Демчук А.М. в 3 – А класі на уроці математики «Натуральний ряд чисел». Вчила учнів розвивати логічне мислення, розумові здібності. Учні розв`язували цікаві економічні задачі, працювали з планшеткою, лего.
Побували на уроці у Гаврилюка С.В. в 4-Б класі. Тема «Таблиці. Доповнення готових таблиць». Урок допоміг учням формувати підприємницьку компетентність, а міжпредметні зв`язки з математикою, образотворчим мистецтво, сприяли розвитку творчості та кмітливості учнів.
Мосійчук З.М. провела майстер – клас «Вектори на площині. В ролі учнів були вчителі. Цікавим було використання QR-кодів для актуалізації опорних знань та використання методу – кластер. Використала освітній портал Learning Apps.ua для розв`язування задач. Розвиваючи математичні компетентності та поєднання між предметних зв`язків, векторним методом розв`язали задачу на основі байки «Лебідь, рак та щука». Родзинкою були логічні дати теореми Піфагора.
Завершилась декада в 11 класі (вчитель Короляк М.М.) на алгебрі «Логарифмічні рівняння». На уроці узагальнювали та систематизували знання про логарифми, їх властивості, розглядали основні способи розв`язання логарифмічних рівнянь; учні знайомились з використанням логарифмічної функції при вивченні явищ навколишнього світу, розвивали творче мислення, математичне мовлення.
Ми, вчителі, прагнемо зробити нашу школу острівцем людяності і гуманізму, творчості і постійного пошуку. А допоможуть в цьому наші вихованці та їхні батьки.
|