21:54
Улюблений табір із радісною назвою

 Назва нашого табору – «Усмішка» - є не випадковою. Бо саме слово «усмішка» випромінює відчуття затишку і радості. А хто з нас не мріяв відчувати себе серед затишку і радості комфортно? Особливо цього прагнуть наші діти. Отже, враховуючи психологічні особливості учнів молодшого і середнього шкільного віку, вчителі Дубенської ЗОШ I – III ступенів №7 уже дев’ять  років організовують роботу дитячого пришкільного табору відпочинку «Усмішка».

Для того, щоб дітям було цікаво відпочивати після тривалого навчального періоду, підготовчу роботу ми проводили протягом всього навчального року: розробляли основні напрямки виховної, оздоровчої роботи для створення здорового середовища, виховання у дітей навичок здорового способу життя, для розвитку дитячої творчості, виховання бережливого ставлення до природи, фізичне виховання, загартування. Серед видів і форм організаційної діяльності особливу увагу приділяли:

- суспільно-корисній праці (самообслуговування, благоустрій території, операція «Збір і захоронення сміття» екологічний десант);

- грі (знайомство і спілкування, день знайомств, вогнище дружби, загонові вогнища з елементами гри);

- організаційно-громадській (презентація табору, чергування в їдальні, на території табору, виконання доручень, організація діяльності груп, вибори активу, щоденного підбиття підсумків табірного дня, ранкові лінійки);

- спортивно-оздоровчій (зарядка, виконання санітарно-гігієнічних вимог, додержання визначеного розпорядку дня, змагання з волейболу, футболу, бесіди з безпеки життєдіяльності);

- туристично-краєзнавчій (проведення змагань з метою удосконалення туристських навичок, екскурсії, бесіди з краєзнавства);

- науково-дослідницькій (вивчення куточків рідного краю);

- морально-правовій (бесіди з профілактики правопорушень, спілкування з психологом та соціальним педагогом, проведення анкетування, тренінги, тестування);

- культурно-масовій (огляд художньої самодіяльності, конкури малюнків, карикатур, конкурс виробів із природного матеріалу, танцювально-розважальна програма);

- інтелектуально-пізнальній (конкурс ерудитів, дискусії, вікторини).

 Під час перебування учнів у таборі вихователі зуміли зацікавити дітей і виконали мету і завдання, які стояли перед ними, а саме:

- розвивали потребу у здоровому способі життя, удосконалювали знання про значення фізичної культури, гармонійного розвитку, духовного і психологічного здоров’я;

- проводили комплекс заходів із профілактики правового виховання;

- сприяли всебічному розвитку особистості, її індивідуальності і талантів;

- розвивали в учнів самостійність, творчість, працьовитість, відповідальність, діловитість, активність, табірне самоврядування;

- створювали умови для надання психологічної допомоги дітям які належать до соціальних категорій, що не мають достатньої батьківської опіки.

  Задовольнити, врахувати, зрозуміти потреби дитини – перше і головне завдання вихователів, які працюють у таборі. Всі наші вихователі вміло організовували роботу загонів : «Математики», «Добрики», «Невгамовні», «Веселка», «Капітошки», «Смайл». Різноманітність життя в таборі забезпечувало збагачення і розвиток особистості дитини, їх повноцінний фізичний розвиток. Зміцнення свого здоров’я під час проведення спортивних змагань та естафет, укріплення здорового способу життя, переконуючи, що здоров’я кожної дитини залежить від них самих. Удосконалення англійської мови.

 Кожен новий день приносив безліч нових вражень, нових відкриттів. Кожен мальовничий куточок міста, кожна цікава рослинка, тваринка, комашка, що зустрічались на шляху під час подорожей та екскурсій не залишились без уваги. Їх замальовували, фотографували. Описували, за ними спостерігали. Деякі заходи, проведені в таборі, вже стали традиційними: «День сміху», «День здорового способу життя», «Кращий казковий герой», «День Капелюхів», «Пошуки скарбів»,  та інші.

Незабутніми були екскурсії у Рівне та Львів. Хороші враження залишилися після відвідин Дубенського історико-культурного заповідника. Як і кожного року учні здійснили вже звичні екскурсії , на річку, луг, до лісу.

Куди б не лягали шляхи наших мандрівників, але о 11-ій годині 30 хвилин вони вели до школи, де малюків чекав смачний обід.

І, мабуть, найвищою оцінкою роботи було бажання дітей залишитись у таборі після 14-тої години , як вони говорили «у другу зміну».

  І по закінченні табірної зміни неозброєним оком стало видно, що багато дітей здружились, навчились доцільно проводити час відпочинку, спостерігати і досліджувати природу рідного краю, дбайливо ставитися до свого життя і здоров’я. а це обов’язково знадобиться їм у подальшому житті.

Кінець табірної зміни – це завжди мінорний настрій. За весь табірний період діти міцно здружилися, не хочеться розлучатись із вихователями. Проте, взаємообмін щирих хороших побажань у прощальному святковому гала-концерті «Зорепад талантів» усіх підбадьорив та налаштував на приємний подальший літній відпочинок.

   Дітей нагороджено призами, грамотами, підведено підсумки колективних справ і перемог у кожному загоні. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 414 | Додав: dubno-school7 | Теги: пришкільний табір відпочинку | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
close