Алгоритм реалізації науково-методичної проблемної теми
Формування ключових компетентностей педагога в умовах сучасного інформаційного середовища
Навчальний рік
|
Етапи роботи,
їх зміст
|
Робота з педагогічними кадрами (форми, методи роботи)
|
І етап
Діагностичний
2015-2016 н. р.
|
Вибір напрямку роботи на основі попереднього аналізу стану освітнього процесу. Діагностика, теоретичне обґрунтування науково-методичної проблеми
|
1. Анкетування педагогічного колективу. Обговорення вибору напрямку роботи на методичній раді, методичному об’єднанні.
2. Методична рада «Мета, зміст та основні напрямки науково-методичної роботи з реалізації науково-методичної проблеми».
3. Складання бібліографічного покажчика літератури з теми.
4. Формування теми та затвердження її на педраді.
5. Педрада «Управління процесом формування ІК-компетентності педагогів школи. Удосконалення шкільного сайту й робота з ним».
|
Алгоритм реалізації науково-методичної проблемної теми
Формування ключових компетентностей педагога в умовах сучасного інформаційного середовища
Навчальний рік
|
Етапи роботи,
їх зміст
|
Робота з педагогічними кадрами (форми, методи роботи)
|
ІI етап
Конструктивно-моделюючий
2016-2017 н. р.
|
Наукове обґрунтування нової науково – методичної проблеми школи, визначення основних педагогічних стратегій її реалізації.
|
1. Розміщення на шкільному сайті системи роботи над науково-методичною проблемою.
2. Вивчення досвіду педагогів інших шкіл, які працюють над аналогічною проблемою.
3. Організація самоосвіти вчителів.
4. Засідання м/о з висвітлення питань НМПТ школи.
5. Організація психолого-педагогічного семінару з теми «Комфортність навчання».
6. Залучення батьків до спілкування через ІК-технології (сайт школи, блоги вчителів).
7. Педагогічна рада «Сучасний урок - спільна творчість учителів, учнів, батьків».
8. Педагогічна рада «Формування готовності: педагога до інноваційної діяльності.
|
Алгоритм реалізації науково-методичної проблемної теми
Формування ключових компетентностей педагога в умовах сучасного інформаційного середовища
Навчальний рік
|
Етапи роботи,
їх зміст
|
Робота з педагогічними кадрами (форми, методи роботи)
|
ІII етап
Апробаційно-впроваджувальний
2017-2018 н. р.
|
Практичне дослідження проблеми.
Розроблення й апробація системи діяльності навчального закладу та вчителя в процесі реалізації науково-методичної проблеми.
|
1. Самоосвіта вчителів.
2. Нарада при директору «Роль сучасних педагогічних технологій у забезпеченні якісної підготовки учнів до ЗНО».
3. Творча група «Інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу в контексті сучасної парадигми освіти».
4. Педагогічна конференція «Успіхи роботи педагогічного колективу з реалізації методичної проблеми».
5. Психолого-педагогічний семінар «Конфлікти у школі».
6. Педагогічна рада «Формування ключових компетентностей як складова становлення успішної особистості школяра».
|
Алгоритм реалізації науково-методичної проблемної теми
Формування ключових компетентностей педагога в умовах сучасного інформаційного середовища
Навчальний рік
|
Етапи роботи,
їх зміст
|
Робота з педагогічними кадрами (форми, методи роботи)
|
IV етап
Формуючий
2018-2019 н. р.
|
Створення банку інформації щодо впровадження проблеми в навчально-виховний процес школи. Випуск методичних бюлетенів з досвіду роботи школи над проблемою.
|
1. Організація взаємовідвідування уроків, класних годин.
2. Підготовка до ярмарку педагогічних ідей, панорама методичних знахідок.
3. Методичний фестиваль « Самоосвіта – один із видів підвищення професійної компетентності вчителя.
4. Апробація рекомендацій творчої групи, коригування їх у процесі практичного застосування.
5. Психолого-педагогічний семінар « Арттерапія як метод інноваційних технологій».
6. Педагогічна рада «Компетентнісний підхід – шлях до розвитку особистості».
7. Педагогічна рада « Шляхи вдосконалення форм і методів навчання під час процесу викладання основ наук».
8. Педагогічна виставка «Творчість вчителя».
9. Круглий стіл методичної ради «Від компетентного вчителя до компетентного випускника».
|
Алгоритм реалізації науково-методичної проблемної теми
Формування ключових компетентностей педагога в умовах сучасного інформаційного середовища
Навчальний рік
|
Етапи роботи,
їх зміст
|
Робота з педагогічними кадрами (форми, методи роботи)
|
V етап Узагальнюючий,
підсумковий
2019-2020 н. р.
|
Аналіз результатів та узагальнення досвіду роботи колективу над науково-методичною проблемою школи. Підготовка матеріалів для публікації. Оцінка рівня самореалізації педагогів.
.
|
1. Перенесення досвіду роботи творчої групи в практику.
2. Психолого-педагогічний семінар «Успішна людина – успішна в усьому».
3. Творчі звіти м/о за результатами роботи над проблемною темою.
4. Оформлення результатів напрацювань у формі методичних порад, посібників, бюлетенів.
5. Методична рада «Досвід і проблеми реалізації науково-методичної проблеми школи».
6. Звіт. Педагогічна рада «Підсумки роботи над НМПТ на рівні практичного втілення».
|
|