Алгоритм реалізації науково-методичної проблемної теми на 2015-2020н.р

Алгоритм реалізації науково-методичної проблемної теми

Формування ключових компетентностей педагога в умовах сучасного інформаційного середовища

 

Навчальний рік

Етапи роботи,

їх зміст

Робота з педагогічними кадрами (форми, методи роботи)

 

І етап

Діагностичний

2015-2016 н. р.

 

 

Вибір напрямку роботи на основі попереднього аналізу стану освітнього процесу. Діагностика, теоретичне обґрунтування науково-методичної проблеми

1. Анкетування педагогічного колективу. Обговорення вибору напрямку роботи на методичній раді, методичному об’єднанні.

 

2. Методична рада «Мета, зміст та основні напрямки науково-методичної роботи з реалізації науково-методичної проблеми».

 

3. Складання бібліографічного покажчика літератури з теми.

 

4. Формування теми та затвердження її на педраді.

 

 

5. Педрада «Управління процесом формування ІК-компетентності педагогів школи. Удосконалення шкільного сайту й робота з ним».

 

 

Алгоритм реалізації науково-методичної проблемної теми

Формування ключових компетентностей педагога в умовах сучасного інформаційного середовища

 

Навчальний рік

Етапи роботи,

їх зміст

Робота з педагогічними кадрами (форми, методи роботи)

 

ІI етап

Конструктивно-моделюючий

2016-2017 н. р.

 

 

Наукове обґрунтування нової науково – методичної проблеми школи, визначення основних педагогічних стратегій її реалізації.

1. Розміщення на шкільному сайті системи роботи над  науково-методичною проблемою.

 

2. Вивчення досвіду педагогів інших шкіл, які працюють над аналогічною проблемою.

 

3. Організація самоосвіти вчителів.

 

4. Засідання м/о з висвітлення питань НМПТ школи.

 

5. Організація психолого-педагогічного семінару з теми «Комфортність навчання».

 

 

6. Залучення батьків до спілкування через ІК-технології (сайт школи, блоги вчителів).

 

 

7. Педагогічна рада «Сучасний урок -  спільна творчість учителів, учнів, батьків».

 

8. Педагогічна рада «Формування готовності: педагога до інноваційної діяльності.

Алгоритм реалізації науково-методичної проблемної теми

Формування ключових компетентностей педагога в умовах сучасного інформаційного середовища

 

 

Навчальний рік

Етапи роботи,

їх зміст

Робота з педагогічними кадрами (форми, методи роботи)

 

 

 

 

ІII етап

Апробаційно-впроваджувальний

2017-2018 н. р.

 

 

 

 

 

Практичне дослідження проблеми.

Розроблення й апробація системи діяльності навчального закладу та вчителя в процесі реалізації науково-методичної проблеми.

 

1.  Самоосвіта вчителів.

 

2. Нарада при директору «Роль сучасних  педагогічних технологій у забезпеченні якісної підготовки учнів до ЗНО».

 

3. Творча група «Інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу  в контексті сучасної парадигми освіти».

 

4.  Педагогічна конференція «Успіхи роботи педагогічного колективу з реалізації  методичної проблеми».

 

5. Психолого-педагогічний семінар «Конфлікти у школі».

 

6. Педагогічна рада «Формування ключових компетентностей як складова становлення успішної особистості школяра».

 

 

Алгоритм реалізації науково-методичної проблемної теми

Формування ключових компетентностей педагога в умовах сучасного інформаційного середовища

 

 

Навчальний рік

Етапи роботи,

їх зміст

Робота з педагогічними кадрами (форми, методи роботи)

 

 

 

 

IV етап

 Формуючий

2018-2019 н. р.

 

 

 

 

 

Створення банку інформації щодо впровадження проблеми в навчально-виховний процес школи. Випуск методичних бюлетенів з досвіду роботи школи над проблемою.

 

1. Організація взаємовідвідування уроків, класних годин.

2. Підготовка до ярмарку педагогічних ідей, панорама методичних знахідок.

3. Методичний фестиваль « Самоосвіта – один із видів підвищення професійної компетентності вчителя.

4. Апробація рекомендацій творчої групи, коригування їх у процесі практичного застосування.

5. Психолого-педагогічний семінар « Арттерапія як метод інноваційних технологій».

6. Педагогічна рада «Компетентнісний  підхід – шлях до розвитку особистості».

7. Педагогічна рада « Шляхи вдосконалення форм і методів навчання під час процесу викладання основ наук».

8. Педагогічна виставка «Творчість вчителя».

9. Круглий стіл методичної ради «Від компетентного вчителя до компетентного випускника».

 

 

 

Алгоритм реалізації науково-методичної проблемної теми

Формування ключових компетентностей педагога в умовах сучасного інформаційного середовища

 

 

Навчальний рік

Етапи роботи,

їх зміст

Робота з педагогічними кадрами (форми, методи роботи)

 

 

 

 

V етап Узагальнюючий,

підсумковий

2019-2020 н. р.

 

 

 

 

 

Аналіз результатів та узагальнення досвіду роботи колективу над науково-методичною проблемою школи. Підготовка матеріалів для публікації. Оцінка рівня самореалізації педагогів.

.

 

1. Перенесення досвіду роботи творчої групи в практику.

 

2. Психолого-педагогічний семінар «Успішна людина – успішна в усьому».

 

3. Творчі звіти м/о за результатами роботи над проблемною темою.

 

4. Оформлення результатів напрацювань у формі методичних порад, посібників, бюлетенів.

 

5. Методична рада «Досвід і проблеми реалізації науково-методичної проблеми школи».

 

6. Звіт. Педагогічна рада «Підсумки роботи над НМПТ на рівні практичного втілення».

 

 

 

 

Категорія: ПРАЦЮЄМО НАД ПРОБЛЕМОЮ | Додав: dubno-school7 (04.10.2016)
Переглядів: 1342 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
close