Педагогічна майстерня на тему «Вчитель, учень. Проблеми спілкування»

                      Життєдіяльність кожного навчального закладу

визначається не стільки рамками навчально-

виховного процесу та соціалізацією, скільки

змістом і формами взаємодії і спілкування

дітей і дорослих, що в свою чергу направляє

освітні процеси в інше, не просто навчальний

або виховний, а скоріше духовний вимір

Н.Б Крилова

На початку ІІІ тисячоліття відбуваються радикальні зміни державної освітньої політики в Україні. Актуальними стали слова Е. Ренана: «Питання про освіту для сучасних суспільств – це питання про життя і смерть, питання, від якого залежить їхнє майбутнє». Тому атмосфера в сучасній школі суттєво змінилася. Інтернет, електронні підручники та щоденники, інтерактивні дошки, дистанційне навчання, вебінари… - це далеко не повний перелік новацій, що сьогодні з’явилися та ефективно впроваджуються. Але вчитель залишається.. Учителі – це ті люди, які завжди на виду, поруч із ними завжди знаходяться батьки, учні, колеги. Сьогодення перед педагогами висуває такі вимоги: професіоналізм, мобільність, здатність до творчого використання на практиці потоку інформації, що швидко зростає.

Головним завдання школи як закладу нового типу є турбота про якість навчально-виховного процесу, розвиток творчого потенціалу кожного педагога й колективу в цілому.

Вирішенню цього завдання сприяє оптимальна модель внутрішньої методичної роботи з педагогічними кадрами, система нарощування й оновлення фахових знань, продукування нових педагогічних ідей і технологій, вивчення, узагальнення та поширення педагогічного досвіду.  

Ми намагаємося створити відповідні умови для індивідуального розвитку школярів та адекватного вибору ними способу задоволення запитів, потреб, інтересів.

Серед колективних форм методичної роботи застосовуємо педагогічну майстерню.

12 листопада 2015 року відбулося засідання педагогічної майстерні на тему «Вчитель, учень. Проблеми спілкування».

Розглянули особливості педагогічних конфліктів між вчителем і учнем, вчилися попереджати конфліктні ситуації та вміти з них виходити.

У ході проведення педагогічної майстерні виконували вправу «Чарівна річ». Учасники обирали чарівний предмет і дізнавалися про свої проблеми. Виконували вправу «Портрет проблемного учня». Слушні поради прозвучали від психолога Грибок О.В. Ольга Володимирівна провела з присутніми вправу арт-терапії (малювали образ проблемного учня).

Голова методичної ради І.В. Дячук провела ще одну вправу (Потрібно було написати сенкан «Конфлікт»). Обговорення проходила жваво, емоційно. На закінчення Ірина Василівна розповіла притчу «Народна мудрість». Були озвучені поради для вчителів «Якщо Ваш голос виказує роздратування, діти запам’ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагаєтесь до них довести». 

Категорія: МЕТОДИЧНО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ВІСНИК | Додав: dubno-school7 (20.11.2015)
Переглядів: 608 | Теги: Педагогічна майстерня, проблеми спілкування, проблемний учень | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
close