Відбулося засідання атестаційної комісії

 31 січня в Дубенській ЗОШ I-III ступенів №7 відбулося засідання атестаційної комісії «Про хід підготовки до атестації педагогічних працівників». Вчителі демонстрували свої електронні порт фоліо, ділилися досвідом, своїми досягненнями.

Короляк М.М., працюючи над  методичною темою «Розвиток логічного мислення учнів на уроках математики шляхом впровадження інноваційних технологій», сформулювала основні шляхи її реалізації.  Марія Миколаївна  використовує сучасні технології навчання на уроках:

1. Здоров`язберігаючі технології.

2. Особистісно-орієнтований підхід.

3. Ігрові технології.

4. Інформаційно-комунікативні технології.

5. Технології проектного навчання.

 

Вознюк Л.Й. працювала над темою « Компетентнісний підхід до навчання на уроках математики, як шлях розвитку пізнавальної та розумової діяльності учнів». У своїй роботі Людмила Йосипівна в своїй роботі  здійснює індивідуальний  і диференційований підхід до учнів. Організовує роботу в групах на уроках математики та готує пошуково-дослідницькі, ситуативні завдання, розвиває пізнавальний інтерес до предмету.

Методичною темою Сухолейстер Л.О. є «Використання елементів компаративістики на уроках української і зарубіжної літератури».

Шляхи реалізації даної теми:

1. Вивчення наукового підґрунтя даної теми.

2. Участь у міських та шкільних обєднаннях.

3.  Учасник обласної творчої групи, участь у Всеукраїнському проекті «Філологічний олімп».

4. Апробація власних уроків.

5. Випуск методичних розробок.

Богайчук Н.А. , як заступник директора з виховної роботи працювала над темою : « Сучасні підходи до організації та планування виховної роботи навчального закладу». Наталія Анатоліївна реалізовувала дану тему через спільну діяльність адміністрації, соціально-психологічної служби, класних керівників, вчителів-предметників, керівників гуртків.

Як вчитель початкових класів Наталія Анатоліївна  обрала методичну тему « Застосування технологій ситуативного моделювання на уроках в початковій школі».

Побудова навчального процесу за допомогою включення у гру. Вчитель виступає в ролі інструктора, судді, тренера, головуючого ведучого.

На своїх уроках Богайчук Н.А. використовує стимуляційні та імітаційні ігри; спрощене судову слухання; громадське слухання; розігрування ситуацій за ролями.

Вчитель дотримується структури  уроків з використанням технології ситуативного моделювання ( мотивація, представлення теми та очікування навчальних результатів, надання необхідної інформації; інтерактивна вправа – центральна частина уроку, підбиття підсумків, оцінювання).

Стецюк А.В. працюючи над методичною темою «Формування і розвиток навичок каліграфії шляхом нетрадиційного підходу до навчання письму», сформулювала основні шляхи її реалізації.

1. Застосування особистісно-зорієнтованого підходу до навчання письму.

2. Здійснення індивідуального підходу до учнів

3. Формування в учнів писемної мовленнєвої компетенції.

4. Стимулювання і заохочення учнів в процесі навчання.

5. Створення ситуацій успіху для кожного учня на кожному уроці.

 

Методичною темою Сень А.Є є «Формування  компетентностей молодших школярів на уроках літературного читання».

Алла Євгенівна вдосконалює навички читання ( щоденне п’ятихвилинне читання, ДОЧ – домашнє 15 хв. Читання для батьків з записом у щоденник). Практикує роботу  з зоровими диктантами у зошиті з читання кольоровими ручками, використовує елементи Ейдетики ( піктограми для переказу тексту).

Вчитель брала участь у вебінарі від видавничої групи «Основа», учасник Всеукраїнського конкурсу «Наука повсякденного мислення».

Дзюба Н.В. працювала над методичною темою «Впровадження інноваційних технологій у роборі соціального педагога».

Для реалізації даної теми  Неля Василівна ставила наступні завдання:

  •  Проведення індивідуального і групового консультування учнів;
  • Захист і охорона прав дітей;
  • Індивідуальне консультування батьків;
  • Проведення профілактичних заходів.

Грибок О.В. працюючи над методичною темою « Створення психологічних та педагогічних умов для збереження фізичного та психічного здоров’я учнів, педагогів та батьків з використанням інноваційних технологій», сформулювала основні шляхи реалізації даної теми.  Це, насамперед, корекційна та діагностична робота з учнями, індивідуальне консультування з батьками. Робота психолого-педагогічних семінарів з вчителями. Батьківські збори та засідання з батьками.

Тимощук Т.М. працювала над методичною темою: «Активізація уваги і мислення школярів під час слухання музики». Друкувалась по проблемній темі в журналі «Шкільний світ».

 

Категорія: ПРАЦЮЄМО НАД ПРОБЛЕМОЮ | Додав: dubno-school7 (07.02.2017)
Переглядів: 616 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
close